دوشت دالم...
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

من دیگه تو رو به دنیا نمی دم
به جز تو کسی رو تو دلم جا نمی دم
هنوزم عزیزی تو خونه قلبم دوست دارم
جا تو همیشه تو خونه قلب منه
اگه حتی من به پای تو بمیرمم کمه
می دونی عزیزی واسه تو می میرم دوست دارم

 

پس زمینه های زیبای عاشقانه برای کامپیوتر -www.jazzaab.ir



نظرات شما عزیزان:

ادی ژون
ساعت17:16---26 دی 1391
الهی قلبون ناز حلفیدنت بلم من عششششقم
خدانکنه عزیزم ایشالا 10000000000سال براهم زنده باشیم نفس جووووووووونم بله همشل عزیزم: *


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 13:0 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme